Ben doğum yaptım dolayısıyla sayfa sürekli beni aayrlara götürüyor bu sayfadan da ayrılmak istemiyorum bilgilenmek açısından ,fakat sürekli uygulamaya girince ayaralara yonlendiriyor ve bilgi guncelliyorum başka yolu var mı eskisi gibi direkt girip anasayfaya girmemin yolu ;)