mommys1 hamileliğimin başından beridir canım ananas istiyor korkudan yiyemiyorum 4 ocakta sezaryen olacak nasipse artık yiyebilir miyim siz yediniz mi ona göre koşa koşa manava gidicem dnskslşs
Busragokhan0911 mommys1 şöyle canım oturup bir ananası yersek dediğin olur. Mesela maydanoz da sıkıntılı ama az yemek serbest fazlası zararlı. Ben dilimli almıştım bir dilim yedim. Nefsini köreltecek kada yemen hiç yememenden daha iyi.
Ylzkrkmz mommys1 30. Haftamdan beri yarım ananası bir kerede yiyorum çok şükür bir sorun olmadı. 37+1 im daha ters bile dönmedik 😂