Firstmomfirstchild Haftaya girmemizle birlikte bebis doğdu butonuda geldi. O kadar uzun bir serüveni geride bırakmısız ki simdi ha yarın ha öbürsu gün kapımızı çalar bebişimiz diyoruz. Allahım çok duygusalım. Ben ne ara büyüdümde anne olacak yaşa geldim? 🥲 onun kokusunu merakla bekliyorum. Sizde durumlar nasill?
merii10 Firstmomfirstchild yüksek riskli geçen 32+3 haftanın ardından sabırsızlıkla bnde o butonu bekliyrm 🥰 sağlıkla kavusalm insalah
Firstmomfirstchild merii10 ay insallaah sağlicakla gelirde riski miski kalmaz sağlıgı yerinde olur insallah 🩷