Nakhan49 Arkadaşlar 40+4 oldum hala bebeğim gelmiyor. Yalancı sancılarım oluyor. Birçok kez doğurcam sandım ümitlendim sancılarım düzenli gelmedi. 41 de sanırım hastaneye yatıcam. Aynı durumu yaşayan olduysa süreci paylaşabilir mi?
Lavinya_21 Nakhan49 benımkı 40,5 de dogdu cnm . Hatta bende Boyle bı post acmıştım dogmuyor diye. Aksamına sancılanıp hastaneye gittim sabahına dogdu oglum 😂😂