YesimAykut Esrashshshssh umutsuz olmayalım yine de belki 4 güne falan başlar belirti benim ilk aşılamada öyle başlamıştı, 7.gün falan bi ağrı giriyodu 15 20 dk süren, bakalım hayırlısı