Kızlar merhaba yazdıklarımdan belki hatırlarsınız geç döllenme ihtimalim var. Bugün gecikmemin 13. günü en son 21 aralık da kan testi yapıldı negatif çıktı. Size sorum şu bugün eşimle ilişki yaşarken bu yumurtalıklarımızın olduğu kısım var ya kasıklarımızın o taraflar tam sağ yumurtalığımın olduğu kısıma bi kramp girdi ilişki bitince geçti. Ama sadece sağ tarafıma sizce neden olabilir gebelik belirtisi vs olabilir mi?