Beybibezelye1 11+3 haftalık hamileyim doktorum başından beri kesede bant gibi bir şey olduğunu söyledi ilerleyen zamanlarda amniyotik bant olacağını söyledi ve ben araştırdım sonuçları korkutucu! Böyle bir şey Başına gelen var mı acaba? 🥺😞
Linatkgl Beybibezelye1 cnm benimde aynı şekilde olmuştu kesenin bir bölümünde bant vardı yaklaşık iki ay boyunca hep vardı doktor ani kanama yada düşük olabilir dedi ilişki falan her şey yasaklandı bende araştırma yaptım çok kötü şeyler çıkıyor banta ama çok şükür geçti bende çok korktum ama boşuna şimdi 8 aylık olduk darısı sana inşallah
Melike_4949 Beybibezelye1 ben yazmadım etiketledim bu arkadaşimda varmış ve bir süre sonra kaybolmuş bant o yüzden etiket yaptım
Beybibezelye1 Melike_4949 ben de yeni katıldım platforma daha tam öğrenemedim kusura bakmayın ☺️ acaba kaç haftadan sonra kaybolmul
Beybibezelye1 Linatkgl ay inşallahh ben de Çok araştırdım çok üzüldüm çok korktum perinatolojiye gidcem yarın. İnşallah benim de geçer kaybolur 🥺
GulistanMelek Ben ayni sorunu yasadim ve beni perinatologaa yönlendirdi plastenta katlanmasi ola bilir demislerdi suan 23 haftadayim kendiliginden kayboldu daha bu hafatdan dahs önceki haftada kayboldu