merii10 benim kızım daha hiç pişik olmadı yani bir kere oldu o zmn da biyere girmiştim altını almamış kayınvalidem öyle pişmişti ama sudocrem le hemen geçiyo bide, her altını alırken sürüyorum ve bez yarıya geldiğinde de alıyorum birazda temiz bakmaktan geçiyo onada özen göster 😊🙏