Gulsahgunhan Kızlar merhaba genoks a fetal dna testi yaptırdık cinsiyete kız dediler dr ulturasonda henüz görmedi. Sizde doğrumudur ? Böyle bir durum yaşayıp sonradan cinsiyet deşikliği yaşayan varmı
Hnd_01 Gulsahgunhan DNA bakıldığı için ultrason gibi yanılma ihtimali yok canım.annenin kanındaki bebeğin kromozomuna bakarak bebeğin cinsiyetini söylüyorlar.ben de 11.haftamda fetal DNA ile öğrendim kız bebek olduğunu.ondan önce doktorum erkek olabilir demişti.ama fetal DNA gelince kesinlikle kız bebek dedi.
mombarbie_ Gulsahgunhan doğru doğru bende oraya yaptırdım bizede kız demişlerdi 31 haftalik kizcem hala kız 🥰
Gulsahgunhan ikiprensesannesi__ 2 li test sonucu kötü gelirse özel bi test var anneden bir tüp kan alıp bebeğn genleri inceleniyor 70 tane kalıtsal hastalık incelendi cok şükür sonuçlar iyi geldi bunun yanında cinsiyet de söylendi falat doktor ultrasonda görmedi acaba doğru mdur ?
yeschef-13 Tabikide doğru dna incelemesi yapılıyor cinsiyet kromozomu neki yapılan inceleme yanında %100 doğru ben 12. Haftamda öğrenmiştim fetal dna sonucuyla cinsiyeti şuan