sonsuzmasalim [bilinmeyen] aynı şeyleri bende yaşıyorum 🙈🙈 bizede son 41 gün kaldı. Sağlıkla gelsinler inşallah
ayaniz [bilinmeyen] bizdede son 50🤭🙇🏼♀️ Burda 30lu haftalardakileri görünce hiç ozaman gelmicek sanıyordum nasıl cabuk gecmis gercekten..
ayaniz [bilinmeyen] çantayı hazırladınızmı? Ben daha kıyafetleri yikamadm bile 🙇🏼♀️🤦🏻♀️ Bu hafta onları halledicem insallah..
TugceSenelKavak ayaniz benim de 58 günüm kaldı. Ne çanta ne odası hazır değil 🙄 ben de yıkamadım daha erken gibi geliyor.
Oznurboluzun [bilinmeyen] son 33 çok şükür yarın annem gelicek evi temizliycez sonra çantaları hazirliycam zaman cabuk geçmiş şimdi bakıyorum da ilk zamanlar geçmiyor diyordum şimdi ne ara 33 kaldı diyorum 💜👼
sonsuzmasalim [bilinmeyen] bende ilk aylarda hep kusuyordum ve ilk 3 ayı hastanede geçirdim eşim sağolsun oda dayanamadı götürdü beni hep 🤣 şuan ama çok sakin ağrılarım oluyor mesela hiç demiyor bile acaba geliyormu bile diye 😂 ama izin aldı iş yerinden her an gelebilir ve hastaneye gitmemiz gerekebilir diye. Sanırım ondan böyle sakin. Çalışsaydı sorup dururdu kesin 😅
Tostosunannesi [bilinmeyen] Son 99 diyebilmek için sabirsizlaniyodum diye hatirliyorum simdi bi bakiyorum 38 gün kalmış 😍 Hala hiç doğuramicam saniyorum ya bende mi var sadece bu psikoloji anlamadim gitti 😊 Oyle sabırsız oyle heyecanliyiz ki bian once olsun istiyoruz 👼🏼💕
Derya67 [bilinmeyen] şimdi ütüleme hiç canım ben ütüledim katladım koydum dolaba ama şimdi bak sanki ütüsüz katlayınca minikler ya hemen bozuluyolar
Derya67 [bilinmeyen] 😃 askı olabilir bende aldım askı ama zıbın falan onlarda aşılmaz diye katladım koydum