Zehrabal bence birşey yapma sabret biraz daha az kalmış ben çok şey yaptım ilk cocugumda suyum geldi herseyyaptim hergun yürüdüm hamile olduğumu öğrendiğim günden beri sonra pilates ahududu yaprağı son günlerde rahmi gevsetcek şeyler içilebilir sıcak su falan derken suyum geldi ve iki gün hastanede kaldım 40saat sancı çektim ben zorladım kendime de çok kızdım acilmam hiç yoktu gittiğimde cumartesi sabah 6da girdim pazar akşam 8de doğum oldu keşke dedim hiç kimseyi dinlemeseydim dogumumu bekleseydim belki bir gün sonra kendiliğinden olacaktı acilmamda olcakti okadar rezil olmicaktim oyuzden benim düşüncem sadece yürüyüş ve egzersiz yapın başka da zorlamayın kendi olsun benim 39+6 doğumum olmuştu