Kızlar 34+2yim doktor 3 hafta önce balık yağlı vitamin ve d3 damla verdi ancak ikiside öyle bi mide yanması yaptı ki toptan her şeyi bıraktım ani bi kararla kan ilacımda dahil. Bıraktığım gün tüm mide yanmam kesildi ve yeniden her şeyi sorunsuz yiyebilmeye başladım yani beslenmemde hiçbir sıkıntı yok dün ki kontrolde de bebeğin her şeyi iyi çıktı çok şükür. Yine de aklımda bi şüphe doğuma da az kaldı tekrar kullanmalı mıyım yoksa sağlıklı beslenmeye devam ederek mi ilerliyim?