Kızlar 38 haftalığım dün sabahtan beri bel ağrım var ama dün sadece uzun süreli belime vuruyordu bu sabah yine bel ağrısıyla uyandım ama bu kez karnıma geliyor gaz sancısı gibi ama kesintisiz arada bi hafifliyor doğum mu üşüttüm mü anlamıyorum bi akıl verin