Nurcesur Doktorum ilaçlarla çıkmadığı için serum takalım dedi ama sigortam yok maalesef serum 7 bin lira dedi eczacı katılım payı ile 4 bin ödemen lazım dedi şuan 33. Haftamdayım doğuma çok az kaldı doğumda bu değerin sıkıntı dedi napacağım bilmiyorum
kubrakta Ankara-58 banada verecekte henüz fiyat almadım acaba devlet hastanesinde de ücret alıyorlar mı ?
Nurcesur kubrakta eğer sigorta var ise 900 tl ye alabiliyorsunuz eczaneden alıp devlette günübirlik yatış ile takılıyo