Ebks bizimde 6 ay olmadı eşimle doktora gittik sperm sayısı az dedi sonra doktor pahalı ilaçlar söyledi 4 ay sonra olur dedi ama benim arkadaşımın eşinde de aynı sorun vardı bitkisel ilaç var zeucit diye bir ay onu içti hamile kaldım 8 aylık hamileyim şükürler olsun oğlum olacak darısı tüm isteyenlerin başına
Kesinlikle eşiniz de doktora gitmeli