Gamzezeynep1 gokcen1 ben Malatya devlette 2019 da yaptım doğumumu gayet memnun kaldım şuan da 34 haftalık hamileyim yine devlette olacak büyük ihtimalle yani gittiğim doktorlar olması gerektiği gibi hani bı özel kadar değil ama memnunum