Gzmerdm
16 cı haftamdayım kızlar bugun doktora gıttım 8 kılo almışım toplam bebegım bır hafta onden gıdıyo.yarın sabah insilün dırencıme bakılacak aşırı almışşın bu sekılde devam edemeyız dedı dıyetısyene yonlendırdıyarın gıdıcem benim gibi olan varmı kızlar nasıl dıyet yapıcam çalışıyorumda cokta acıkıyorum elimde degıl😔😔😔😔😔