Arkadaşlar doktorum bunu yazdı hamileyim
Bebeğe bir faydası var mı bilgisi olan lütfen paylaşa bilirmi ?? İnternette baktığım zaman baş agrisi sancı için vs vs yaziyor bunu içince ben 30 dk sonra kusuyorum doktorumda 1 ay sonra gel dedi eğer bebeğe faydalı birşeyse beklemicem 1 ay hemen gidip doktorla görüşeceğim
