Kızlar dün sabah 9.30 da sezaryene alındım çok zor bir süreç oldu anesteziden uyanamadim nefes alamadım ölüyorum sandım çok fazla agrim ve sızım var gaz sancısı hak getire boyuna bile vuruyor. Sütüm damla geliyor bebeğe yetmiyor mamayla besliyorlar ama tüm bunlara rağmen kucağıma aldığımda herşeyi unutuyorum. Allah hepinize sağlıklı acısız doğum nasip etsin 🙏