Kızım makat gelişti ama doktorum suyun iyi olursa bi sıkıntı olmazsa 40. Haftaya kadar bekleriz demişti. Ama benim zilli pek beklemeye niyetli değildi😄 37. Haftamızda evden kontrol diye çıktık Allahtan çantalarım hazır arabanın arkasındaydı. Nstde kasılma çıktı ama ben asla kasılma hissetmiyorum doktorum stres yapmışsındır eve git yemek ye çayını iç keyfine bak akşam bidaha çekelim dedi. Dediklerini yaptım akşam tekrar gittim yine kasılma çıktı ama bu sefer hissediyodum alttan biri elini sokup sıkıyormuş gibi bi gerginlik hissettim. Ebe doktora haber verdi doktor da sezaryene almaya karar verdi herşey yarım saat içinde oluverdi ben özel hastanede doğum yaptım doğumhanede bi yandan hazırlandım bi yandan da yakınlarıma haber verdik eşimde yanımdaydı. Yakınlarım hastaneye gelene kadar ben üstümü çıkarttım önlüğümü giydim damar yolum açıldı sonda takıldı bunlar pek kayda değer acılar değildi bana göre ama sonda takılırken değilde sonrasındaki sürekli idrar varmışta yanıyormuş hissi biraz kötüymüş. Neyse sonra ameliyathaneye gittim spinal olucağım için beni oturttular bi yastığa sarıldım omuzlarımı yorgun gibi salmamı istediler bende öyle yaptım belime yapılan iğne emin olun hiç canımı yakmadı ilaçta yakmadı bi süre sonra ayaklarımdan başlayarak sıcaklık ve uyuşma hissetmeye başladım o sırada beni yatırıp ameliyata hazırladılar bi yandan muhabbet ettik çok güzel ortamdı 10-15 dakika sürmedi kızımın sesini duyup ağlamaya başladım bana onu gösterdiler öptüm kokladım sonra götürdüler bi 15 dk sonra da ben ameliyathaneden çıktım orda asla bi acı yada ağrı hissetmedim sadece hareketler hissettim. Neyse beni bi titreme aldı istemsizce bayağı titredim odaya gittiğimde kızım ordaydı onu emzirdim sütüm azda olsa geldi çok şükür hâla his yok bu arada hemşireler geldi karnıma bastırdı alttan kanama muayenesi yaptı ilkini uyuşukluktan dolayı hissetmedim ama zaman geçti uyuşukluk gitti o muayeneyi tekrar yapmaya geldiler şöyle söyliyim tek zorlandığım o oldu 4-5 kere yaptılar normalde acı eşiğim yüksektir ama ağlatıcak derecede canım yandı o muayene artık yapılmayacak dendiğinde dünyalar benim oldu sonrası sondanın çıkması o da can yakmıyo asla ve ilk kalkma ve yürüme bunların hepsi kolaydı benim için yürüdükten sonrası çorap söküğü gibi geliyor zaten ☺️ şuan kızım kollarımda onu görünce o acılara deydi diyorum Allah isteyen herkese nasip etsin ve herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸