merhaba arkadaslar benim çok şükür 3 yasında bir oğlum var bu ikinci hamileliğim ama stres ilki gibi 😌normalde oğlumda 5 te 1941 di ertesi gün kese çok netti sonraki hafta kalp sesi duyuldu bu bebegimde adetime 2 gun kala 284 betayla öğrendim 4 gun sonra 1784 olmus doktor iyi dedi 5+0 dı yani o 5+4 dedi ultrasonda 2 hafta sonra gel dedi kese 4 mm bebek vs suan yok dedi ilkinde süreç farklı olunca korktum işin garibi hiç hamile gbide değilim hafif kramplar var bulantm vs yok basına gelen var mı çarşamba kontrol var korkuyrm