goktekizuhre Haftamdayım. Ama randevu bulamıyorum. Bu haftalarda acaba randevu almadan gitsem bakarlar mı?
KuzeyinAnnesi10 goktekizuhre 35 de gittim 2 hafta sonra gel dedi randevu alıp. Aldım pazartesi gidicem 37 olmuş oluyorum. Sabah erken saate gidince bakıyor bildiğim randevusuz hiç gitmedim ben. Gece yarısı var sabah 10 gibi bakarsan randevu oluyor
Elifdddd goktekizuhre bir kere rendavusuz bakma hakları var onu kullabailiyorsun ama sabah 7.30 8 de sıraya girmen lazım yoğun oluyor ondan sonra sana der zaten haftada gel veya 2 hafta sonra tendavu al