Yinede dikkat et canım korkutmak istemem ama kordon dolanma veya bebek kakasını yeme durumu falan oluyor. Benimde aynı ne sancım oldu ne de suyum gelmedi Bi gün hareketlerini hissetmeyince hiç doktora gttim o şekilde doğum başlattık. Açılmam olmayınca sezeryan oldum. Çok sıkı takip et. İnşallah sağlıkla hayırlı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbim