betulll-988 nasıl girerseniz öyle çıkarsınız. Korkacağınız hiçbir şey yok . Hiçbir şeyi görmeyecek ve hissetmeyeceksiniz😊 aksine ameliyathanede ortam genelde gergin değildir, sizi rahatlatan , keyifli bir ortam vardır( genelde) strese girip hiç bebişide kendinizide üzmeyin. Yapmanız gerekenleri yapın, sezeryan sonrası uymanız gereken kurallara uyun yeterli. Umarım süreciniz çok güzel geçer , sağlıkla bebişe kavuşursunuz 🙏🏻