blackeagle ben de idrar yolu enfeksiyonu yasiyorum siddetli kasik agrilarimda oluyor bel agrimda
Eritrosit de yuksek cikiyordu idrar kulturu verdim temiz cikti cok şükür bobreklerim biraz etkilenmis takip edicez dedi olmadi bobrek ultrasonu cektircek doktor.
Oluyor yani boyle seyler canim rabbim beterinden saklasin.
Bol bol su iç demekten baska diyebileceğim hic birsey yok.