kubracpkn ya canımm takipli olmadığın için değildir bence dün gittim ben o kadar yoğundu kii normalde randevum 15:30 du 16:30 u geçiyordu anca muayene olabilmiştim. Hatta aradıgımda takipli olmama ragmen haftaya vereceklerdi randevuyu ama agrım vardı ondan dolayı araya sıkıştırdı asistanı o şekilde gidebildim :)