EceNaz26 Hanımlar çatlak kremini ne zaman kullanmaya başladınız ve ne kullandınız? 8+2 şuan karnım belirmeye başladı ve geriliyo başlamalımıyım?
keremtahamom_ EceNaz26 doktorum 16. haftada başlayacağız dedi, mustela almayı düşünüyorum. 8 haftada beliren karnınız muhtemelen gazdandır o haftalarda yoğun gaz oluyor, 12. Hafta gibi bir anda iniyor sonradan büyümeye başlıyor
petekceee EceNaz26 ben 5. Haftada başladım öğrenir öğrenmez yani net olmam gerekirse 5-7 arası başlamıştım bile Şuan hali hazırda devam ediyorum
Egenin_annesi EceNaz26 lierac kullanın 38+5 de doğum yaptım iri bebeğim vardı fazlacada kilo aldım hiç çatlağım olmadı çok şükür
EceNaz26 keremtahamom_ hic gaz şikayetim yok aslında. Normalde düz bir karına sahip olduğum için normal geliyo. Tabiki bu dışarıdan bakılınca belli olmuyor oyle 😊😊
arzuhasan Badger diye bi krem ayrıca yağı da var içeriği temiz bende yeni sipariş verdim henüz kullanmadım ama alırken baktım yorumları aşırı iyi ve herkes memnundu