Arkadaşlar merhaba.. karnım iyice büyümeye geçti bu ay öncesinde bu kadar değildi karnım gerildiği için sanırım o kadar kaşınıyor ki deli oluyorum. Kaşıyınca bebek sanırım rahatsız oluyor vuruyor dönüyor içeride. Ama kaşımadığımda da çok gıdıklanıyor sizde oldu mu nasıl başa çıktınız yardımınızı istiyorum 🌸🌸🌸