İyi geceler hanımlar. 29+1 haftalığız yaklaşık bir haftadır bebişim aşağıda hareket ediyor otururken ayrı canım yanıyor ayaktayken aiağıya doğru ittiriyor. Karnım aşağı doğru duruyor sanki daha yukarıdaydı. İki gündür geceleri uyuyamıyorum kasığıma bıçak saplanıyor zor duruyorum. Şuanda sol kasığıma dehşet sancı girdi bıçak saplantısı gibi minik hanım oynuyor o kısmada vuruyor canımdan can gidyor yatakta dört dönüyorum. Hareketleri hep aşağıda çıkıcak gibi hissediyorum. Sizce neden böyle olur yaşayan var mı 🥺