Doktorum bana da 11. Haftada ayrıntılı ultrasonda rahim damarında direnç var dedi okuduğumda yazanları tek tek söyledi ve buna rağmen endişe etmemem gerektiğini kafama takmamam gerektiğini ve rahat olmamı söyledi ecopirin yazdı 150 mg onu kullanıyorum her gün sağlıklı olan çok gebem vardı dedi ama ister istemez ben endişeleniyorum şuan 15+1 iz 14+5 te kontrole gittiğimde bebeğin gelişimine gayet güzel dedi fakat ultrason kağıdında 14+1 e uyumlu olduğumuz yazıyordu hep iki gün ilerden gidiyorduk 4 gün geriye düşmemiz beni biraz endişelendirdi damarımdaki dirençten dolayı aşırı endişeleniyorum bu 4 günü bile baya kafama taktım bu durumdan dolayı 🤦🏻♀️😔