Bugün bir hastanede çalışan birinden sakın şehir hastanesinde doğum yapma dedi hele ki normal doğum bi sürü bebek ölümleri oluyormuş çok zorluyorlar normal doguma tabi anne olumleride oluyor hepsi full asistan ben ürperdim iyi ki yapmıyorum devlette sonuçta her zaman dogurmayacaz imkanları biraz zorlamak lazım