Me1temm endişelenecek bir şey yok bu kadar endişeliyseniz devlette bicakla ağzından laf alınıyor doktorların her gittiğinizde ultrason fotosu bile vermiyorlar. Doktordan doktora değişiyor bu. Anlatılacak bir şey yoksa bebekle ilgili ve sizde soru sormadıysanız doktora o yüzden başka bir şey dememesi normal geldi bana. Ben başından beri özele gidiyorum, hamile olduğum için doktor özel numarasında veriyor kafama takılan bir şey olduğu da yazıyorum hemen gitmeme gerek kalmıyor veya endişelenmeme özelde de iyi doktor seçmek önemli