Çınarlıda reşat bozoklar ilk doğumu onla yaptım çok memnun kaldım arkadaşlarımda ona gitti çevremde çok fazla reşat beyde doğum yapan var. 2. Hamileliğimde ceysu diye bi bayan doktor var ona gitmiştim ama düşük yaptım. Bu sürede çok memnun kaldım. Çok sıcak ve ilgili en önemlisi ulaşılabilir olması günün her saatinde ulaşmıştım çok desteği oldu. Tekrar hamile kalırsam yine ceysu hanıma gitmeyi düşünüyorum. İki doktoruda tavsiye ederim