Ayisigi23 İkinci gebeliğim nasipse yine spinal düşünüyorum. Ortalama 40-45 dakika sürüyor en azından benimki öyle oldu. Ameliyata indikten sonra süreci anlattı anestezi doktoru oluşabilecek komplikasyonları sonrasında iğne olduktan sonra hemen uyuştum sonda takılmış o ara doktorum derin nefes al dediğimde nefes alıp ver demişti 3 cü de bebeğim doğdu hemen hemen uyuştuktan sonra 5, 6 dakika da doğmuştu. Ayaklarımın uyuşluğu hızlı geçsin diye sürekli hareket ettirmeye çalışıyordum. Ameliyattan 4, 5 saat sonra mı ne hatırlamıyorum tam bir kaç bisküvi ve meyve suyu getirmişlerdi sonrasında sıvı alabilirsin vs demişlerdi. Her saat başı kahve çay içtim dönüşümlü ama benim boynum çok ağrıdı sıcak su torbam olmadığından pet şişeye sıcak su koymuştum.