Gulsah_09 benim gebelikten önce hep 10/ 6 çıkardı gebelikte 6/ 4- 5/ 6 falan hep böyle düşük çıkmaya başladı hatta sağlık ocağında beni korkuttular acil doktoruna git diye doktorum hiç bi sorun yok sen günlük 3 lt su iç istediği kadar düşsün korkma falan dedi. Biz gebelikte yüksek tansiyon istemeyiz düşük iyidir diye de ekledi hatta korkmayın💞