Demirela 36 haftalik hamileyim agri cekiyorum bu normal mi? Dogum gelir anlamam diye korkumdan her seyi sorar haldeyim
Beceriklianne Demirela benimde öyle cnm 36+3 bazen okadar acıyor ki yürürken durup bekliyorum. Kramp giriyor zor adım atıyorum ikinci gebelik asagıda olır derlerdi dogruymuş
Demirela Beceriklianne benim ilk gebelik ve karnimda vajinamda cok agriyor 🥺 bebegim agir sanirim ondan
Beceriklianne Demirela bilemem cnm okadar inan benim ikinci jeo asagıda bazen dönüyor inan asagımda hissediyorum