Nergiz7 Kızlar kıyafet zıbın olarak kaç adet 0-1 kaç adet 3-6 almak lazım sizce ? 12 haftalığım, Haziran’a denk geliyor doğum bu arada 🤲🏼 Biraz tecrübesizim ilk hamileliğim, daha hiç bişey almadım önce tecrübeli insanlardan öğreneyim diye 🤰🏻
Asiyam__010 Nergiz7 canim benim telaşeni anlayabiliırum ama daha çok erken cinsiyetti bile değişebilir yani yalnış soylemis olabilirler 20 haftalık 25 haftalık olda ondan sonra bende senin gibiydim ama inan bosa yapmısım o telaşı
Mia0121 Benim ay başı ama her birinden 5 tane aldım ben çok minik almaya gerek yok 1 2 den sonra giyilmiyomuş zaten görüntüde minicikler değmez almaya🤭