Sedagnlty Hayırlı geceler arkadaşlar sol ayağımın uzerı ödem varmış gıbı acıyor ama bakıyorum görünürde bısey yok damar çıkmış üstüne bıseyle üstüne bastırıyormuş gıbı acıyor nedenı ne olabılır