ilkgozagrim__ Kızlarrrrrrrr Kimler Ankarada arkadaş olalım bilkent şehir hastanesine giden arkadaşlar var mı beraber aynı güne Randevu alıp gidelim 🤭🤭🤭
mirzam11 ilkgozagrim__ ben ankaradayımm tıp fakültesine gitmeyi düşünüyorum 🤭 şehir hastanesi bana cok uzak
Aysegul58 ilkgozagrim__ Bende Ankaradaym ozele gidiyorm.suam ama Bilkentte dogum dusundum ama esler alinmiyor iceri diye bi uzuldm aklimda hala ama bakalim daha cok yeniyim. Nerde oturuyosnz
nazlibuse92 Bende ankaradayım canım. Bende sayfa acmıştım güzel bi ekip kuraçım görüşelim isterim valla destek olalım. Ben memorialde yapıcam insallah. Ama bilkent ile ilgili acılan sayfalarda güzel yorumlar gördüm genelde
ilkgozagrim__ Aysegul58 mamakta oturuyorum canım eşleri doğuma alıyorlar doğum başladı diyip cikartıyolar sonra doğum bittikten sonra tekrardan çağırıyorlar
1prenses ilkgozagrim__ prof. Olduğu için randevu bulursam ayda bi gidiyorum ilk kızımda da ben hep bayana almıştım ama dogumuma erkek hoca gelmişti🤭 şuan randevu almadım ama necati beye bulursam ocagın 5i ayrıntılım var 5i hoca yada görünmeyi düşünüyorum
MasaLeyla06 ilkgozagrim__ valla benim doğumda eşimi de almadılar yanımda refakatçi fln yoktu yani herşeyi tek başıma yaptım 3 sene önce şimdi nasıl bilemem
Aysegul58 ilkgozagrim__ ben tedavi icin gittim esimi hastanenin içine bile almiyolardi. Bugun bende post acmistim hastane icin bakabilirsn hanımefendinin biri bayagi uzun uzun anlatti. Bide arkadasin esi de dogumu orda olmus 2. De orda olacak simdi esi ilkinde almiyolar diye wc ye saklanmis 😂 ordan biliyorm insaAllah oyle degildr yine de şans💐
MasaLeyla06 Bende ankaradyım ilk hamilelegim bilkentte geçti bu sefer Etlige gidiyorum yakın olduğu için
1prenses MasaLeyla06 pandemi zamanıydı sanırım bizede refakatcı yok demişlerdi son dk refakatçi aldılar içeri kimseyi almadılar çok rahattı😀😀
MasaLeyla06 ilkgozagrim__ 😂kız çok uzak kızım olmasa yine gelirdim belki de şimdi yanımda oda olunca hayatta çekemem