Kesinlikle devlette sıra yok. Olsana çok iyi ilgilendiklerini söyleyemicem. Şahsen ben memnun kalmadım. Yalapşap baktı geçti. Ne bişi söyledi anlattı. Suyum fazla mesela benim. Bende özel takipliyim. Ama gittiğim kadın dr suyumun fazlalığı ile ilgili hiç bişi söylemedi. Gittiğimde 13 haftalıktım. Çocuk hareketliydi. Eşler gelemediği için video çekmek istedim göstermek için ona bile müsade etmedi tersledi. Bi garipler çözemiyorum. Bende sağlık çalışanıyım hiç bi hastaya bu şekilde davranmadım ömrü hayatımca. Belki devlette iyi dr vardır. Ama denk gelmez yani