tugbadurmaz34 Esraibo1998 maalesef o zaman aşırı olmuştu bende bir gün akşam yemeğinde sadece çorba içtim ve uyudum sırf o rahatsızlığı hissetmeyeyim diye birkaç haftaya geçiyor ama sıkmayın canınızı