NHYavuz benimde aynı şekildeydi ama doktorum yatış vermedi özel hastanedeyseniz belki para için yatırmış olabilirler bende kalp atışını duydum sol tüpteydi bebek ilk doz iğneyi vuruldum değerim yükseldi ikinci dozu vuruldum 3000lerden 600lere düşünce tüpüm maalesef patlamış akşam 11den sabah 5e kadar ağrım vardı gaz sancısı gibiydi ama baya şiddetliydi gaz gibi olduğu için hastaneye gitmemiştim en son eşim zorla götürmüştü sabah 8de doktorum ultrasonla bakınca tüpümün patladığını iç kanama geçirdiğimi Öğrendim hemen ameliyata almıştı süreci bildiğim için o yüzden şaşırdım hastanede yatmana