Merhaba sevgili arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum.. 1 hafta sonra detaylı ultrosona gireceğim nasip olursa öncesinde kendi doktoruma muayene olmam gerekir mi? Rutin aylık muayene yani çünkü detaylıya gireceğim için bu ayki muayeneyi atlamayı eğer sıkıntı olursa gitmeyi düşünüyorum. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim