Aselseda Kizlar ya oyle üsengec oldum ki bu hamilelik de yemek yapmak istemiyorum resmen ayni sorunu yasayan var mi ??
BesteCanerKutluzolu Aselseda ben ben ben değil yemek yapmak oturduğum yerden kalkmaya üşenir oldum ya 🙈
Sevgim Aselseda BesteCanerKutluzolu kızlar siz yine iyiymişsiniz ben yatıyorum yataktan çıkmak bile istemiyorum ben 8 haftalık oldum sizler kaç haftalıksınız
BesteCanerKutluzolu Sevgim 34. Hafta olduk bugün normalde hamileliğin en başından beri fıldır fıldır gezerdim yaza geldi ilk başları sabaha kadar sokakta otururduk uykum geldi demezdim ama şimdi kafam kalkmıyo benimde bıraksalar tüm gün çıkmıcam yataktan 🙂
Sevgim BesteCanerKutluzolu ben anlamıyorum ben mi çok anormallik ben en kötü 15 saat uyuyorum uyumazsam çok sinirli oluyorum bu 3 gebeliğim uyuşuklaştım ya insan tuvalete gitmeye üşenir mi ya
GamzeAdakl yaa ben de öyleyim 28.haftamdayım ve hala calısıyorum.son 2 gün neyseki.. hic bisey yapmak istemiyorum 2haftadır evde yemek yapmıyorum sadece yatmak ve uyumak istiyorumm 🙁 ama zaman da boşa geçiyor diye çok üzülüyorum.. ☹
DilekAlkanat 19 haftaligim bende nasl usengeclik var anlatamam kizlar yemek yapmayi gec surekli uzanmak istiyorum ve uzandigim yerden kimse kaldirmasin istiyorum 🙈