Sevgigarhan0105 Guzelanne3435 evet daha önce hiç kontrole gitmedim oraya haftaya gidicem ama hastaneye bir çok farklı bölümüne gitmişlim var güvenilir güzel profosör ve uzmanları gayet iyi
Guzelanne3435 Sevgigarhan0105 bende orya gidiyorum ama eyüp binasına vatanda randevu bulamiyorum ilk doğum orda oldu memnundum 2. Düşünüyorum ama fyat ne kdar blmiyorum
Sevgigarhan0105 Guzelanne3435 geçen ay sorduğum yani geçen seneki fiyatları 11 bindi şuan bilmiyorum ne kadar olduğunu