Sinemm68 benim 3. Hamileligimde adetime 4 gün kala böyle lekelenme olmuştu yerleşme kanaması olarak geçiyor fakat eğer gebelik varsa Her kanama birazda olsa risk taşıyor benim kanamalarım hiç kesilmemisti 9 haftaya kadar hep az az gelmişti sonra kalbinin durduğunu öğrendim bence kan testi ver pozitif çıkarsa doktorunla konuş ona göre ilaç veya iğne veriyor