Lokumcuk Bugün nst de 100 , 100 sancılar cikti doktorum beklemez 38 e kadar dedi yarin yine nst var duruma göre 37 kadar tutmaya çalışcak varmi benm gibi nst de sancılar çıkıp bekleyebilen
Nurdann Salı günü gideceğim bende hem muayene hem nst olacak bugün 35 haftalık olduk bakalım ne diyecek doktorumuz ara sıra belime.vuran bir ağrı kasiklarimda ağrı oluyor