Sedackrgluu 7 haftalık hamileyim 2 gündür ara ara kahverengi lekeler geliyor bugün yorucu geçti rutin olarak alakası var mı diye düşünüyorum?
ruveyda123 Kahverengi leke düşük tehdidi olarak geçiyor doktorunuza gidin hemen progestan başlayacaktır düzenli kullanın
Beyzanur_ @Sedackrgluu hastaneye git progestan verirler onu kullan mutlaka benim de aynıydı progestanı kullanmaya başlayınca geçti birde uzun süre ayakta kalmamaya çalış bol bol uzan yat dinlen o şekilde geçiyor
Sedackrgluu Beyzanur_ Progestan kullanıyordum doktorum kestirdi tekrardan görünmem gerekir kesin olarak, çok korkuyorum 🥹
Sedackrgluu Me1temm Kendi doktorumla iletişime geçtim durumu anlattım Progestan kullanmaya başladım ve bol bol dinlenme
Maassaaan Yerleşme kanaması olabilir büyük ihtimalle.. Doktorunun söylemine göre progestana başlaman gerekiyor 2 hafta dikkat et kendine dinlen bir iş yapma 10. Haftadan sonra rutine dönersin. Endişeye kapılma sakın rahat olun
Esrackc İlk haftalar bende de vardı doktorum önlem amaçlı progestan kullan ama normaldir yerleşme kanamasıdır dedi. Ne kadar sürdü hatırlamıyorum biraz kullandım sonra geçti. Kesinlikle doktorunuzla görüşün.