happykis12 Kızlar 29+2 ikiz hamileyim bu hafta aşırı derece mide yanması var doktoruma bugün sordum sabah akşam famodin kullanmamı söyledi ama sürekli kullanmana gerek yok dedi sizler nasıl kullanıyorsunuz mideniz yanmaya başladığınızda mı kullanıyorsunuz yani