Ytgngul23 ilk zamanlar inanılmaz bir şişkinlik ve gaz oluyor 1. Sebebi o diğeri de psikolojik tamamen zaten ilk aylar bebiş bizden beslenmiyor çok dikkat etmek gerekiyor son aylarda sıkıntı yaşamamak için henüz görmedim son ayları ama biranda inanılmaz kilolar alınacak bunu biliyorum en azından ebe ve hemşireler söylüyor benimde başından beri aşırı iştahım açık hiç bulantı kusma yaşamadım haliyle kilo vermeden bu sürece başladım ama sıktım kendimi idare ettim istediğimi yedim ama az yedim 5 ayda +3 siz kaçıncı hafta kaç kilo